پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود
سرخط خبرها

۴۳ نفر در سیل استان تهران جان‌ باختند

  • کد خبر: ۱۱۹۶۵۹
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
۴۳ نفر در سیل استان تهران جان‌ باختند
استاندار تهران از ۴۳ فوتی و ۳ مفقودی ناشی از سیل در استان تهران خبر داد و گفت: ۱۵ نفر در فیروزکوه، ۲۲ نفر در امامزاده داوود، یک نفر در دماوند، یک نفر در شمیرانات و چهار نفر در پردیس فوت شدند.

محسن منصوری با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان تهران با اشاره به ساماندهی راه‌ها اظهار داشت: در فیروزکوه یک نفر و در پردیس دو نفر مفقودی داریم که امید است به زودی وضعیت آن‌ها مشخص شود. 

وی افزود: عملیات امداد و نجات در امامزاده داوود (ع) در مرحله پایانی قرار دارد و در مجموع دستگاه‌ها با تجهیزات در حال خدمات رسانی هستند. 

استاندار تهران در ادامه گفت: گروه‌های جهادی زیادی در منطقه فعالیت می‌کنند و تا به موازات اقدامات دستگاه‌ها، لایروبی داخل منازل سیل زدگان نیز انجام شود. 

منصوری تصریح کرد: لیست برآورد خسارات ناشی از سیل در استان تهران نهایی می‌شود تا به دولت اعلام کنیم و سپس وارد فضای بهسازی و نوسازی این مناطق شویم. 

منصوری در پایان با اشاره به تعداد فوتی‌های این حادثه خاطرنشان کرد: 15 نفر در فیروزکوه، 22 نفر در امامزاده داوود، یک نفر دماوند، یک نفر در شمیرانات و چهار نفر در پردیس یعنی در مجموع 43 نفر در استان تهران بر اثر سیل جان خود را از دست دادند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->